فاطیمافاطیما، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

تیه کال مامان

تیه کال دختر چشم عسلی من

تبسم

1400/6/25 12:44
113 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 4 بهمن ماه 1399 ساعت 21:03 دقیقه ی شب هست. تو در کنارم ایستاده ای و من با لبانی خندان در حال تایپ کردن هستم. دیگه نگران نبودنت و دوریت نیستم . کنارمی و هر روز و هر لحظه احساست می کنم . نبودنت دنیای مادرانه ام را ویران کرد. خنده هایم همه رنگ تلخی داشت اما اکنون در کنارت خنده هایم به طعم شیرینی لبهایت شده. کاش مادر نبودم. و یا کاش اگر بودم چنین لحظه هایی را تجربه نمی کردم کاش زندگی من یک خواب بود کاش میشد بیدار شوم و هر آنچه در خواب دیده بودم دور از واقعیت بود. اما من تمام این لحظه ها را به بدترین شکل ممکن تجربه کردم. ب بدترین شکل ممکن. خوشحالم ک در کنارمی و من را به عنوان مامن امنت انتخاب کردی. هیچ کس شبیه مادر خود انسان نمی شود. آنهایی که شبیه هستند بی شک یک فرشته اند که مورد لطف خدا قرار گرفته اند. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)