فاطیمافاطیما، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

تیه کال مامان

تیه کال دختر چشم عسلی من

روزت مبارک دختر قشنگم

1399/4/3 15:52
317 بازدید
اشتراک گذاری

  

هر کسی توی زندگیش به امید یک نفر زندگی می کنه حتی اگر کنارش نباشه، برای من اون یک نفر تویی. روزت مبارک دختر قشنگم❤️. دیروز به بهانه ی تبریک روز دختر چندین مرتبه تماس گرفتم و باز با بوق ممتد روبرو شدم اما نتونستم منصرف بشم از زنگ زدن و آخرین تماسم رو جواب دادی. من گرم از شنیدن صدای تو و تو سرد از شنیدن صدای من. انگار مادری به اسم من تا ب حال نداشتی. چرا این قدر سرد نفسم. من می دونم تحت تاثیر شرایط فعلی قرار گرفتی ب دل نمی گیرم نفسم. منتظر روزی هستم ک خودت تمام حقایق رو ببینی و بفهمی و متوجه اشتباهت بشی. دوستت دارم زیبای هستی و به امید دیدارت میمونم

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
3 تیر 99 16:22
روز گل دختری مبارک😍
امیدوارم این روزای دل تنگیتون زودتر بگذره🙏💞
آبان دخت تقی پور
پاسخ
فدای تو مهربون... ان شاالله همین میشه من مطمئنم❤️
مامان آیسلمامان آیسل
3 تیر 99 21:21
امیدوارم به آرزوی قشنگتون برسین مادر مهربون❤️
آبان دخت تقی پور
پاسخ
مرسی مامان آیسل جان❤️
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
4 تیر 99 3:29
عزیزممم😍ماشاءالله♥️روزت مبارک فرشته کوچولو💛💛
آبان دخت تقی پور
پاسخ
مرسی عزیز دلم❤️
千.𝓏千.𝓏
5 تیر 99 8:01
روزت مبارک آبان دخت عزیزم 😘😘😘😘



اگه خواستید به وبم سربزنید 😅☺
آبان دخت تقی پور
پاسخ
مرسی عزیزم😍
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
10 تیر 99 10:07
منو ميشناسين؟ من همون نسرينم كه عاشق پرنسسا بودم. اميدوارم فراموش نشده باشم. روزشم مبارك😍😘
آبان دخت تقی پور
پاسخ
فدای تو مهربون😍