فاطیمافاطیما، تا این لحظه: 13 سال و 18 روز سن داره

تیه کال مامان

تیه کال دختر چشم عسلی من

اولین دیداررv

1392/6/18 8:03
516 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی وارد بیمارستان شدیم بابایی رفت سراغ کارهای پذیرش و من و مامان جون منتظر بودیم بابایی شمارهاتاق رو بیاره و بریم توی اتاق و آماده بشم برای زایمان .

 

خلاصه همه چیز زود انجام شد و من رفتم اتاق عمل و خیلی زود بیهوش شدم  

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

 وقتی بهوش اومدم دختری کنارم خوابیده. یه دختر ناز و کوچولو درست مثل فرشته هااااا

153.gif

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان حنانه زهرا
7 شهریور 92 20:36
ماشالله چه کوچولو خدا حفظش کنه



سارا
16 مهر 92 11:26
ممنون عزیزم
مامان آيهان
10 دی 92 4:45
وبلاگ قشنگى دارى ساراجانمن تمام وبلاگتوخوندم.ماشالله به گل دخترت که مثل ماهه.خداپدربزرگوارتو هم بيامرزه منم بعداز زايمانم مامانمو زود از دست دادم لذتبزرگ شدن آيهانمو نديد
سارا
1 بهمن 92 14:45
مامان آیهان عزیز ممنون از لطفت. خدا مادر عزیزتون رو بیامرزه و بهشت برین جایگاه ابدیتشون باشه. امیدرام سایه ی شما و همسرتون بالای سر فرزند عزیزتون یک عمر مستدام باقی بمونه عزیزم. خدا مادر شما و پدر عزیز من رو رحمت کنه آمین